11 Kasım 2015 Çarşamba

Sezon 7 Master Yi Jung Rehberi Build Kabiliyet Rün Türkçe Rehberi 2017

Jung Master Yi İçin Alınacak Büyüler;





Rünler ; 





Cevherler 3x Saldırı Hızı Cevheri (+%4,5 saldırı hızı)
Damgalar 9x Gelişmiş Saldırı Gücü Damgası (+0,95 saldırı gücü)
Mühürler 9x Gelişmiş Zırh Mühürü (+1 zırh)
Nişanlar 9x Gelişmiş Büyü Direnci Nişanı (+1,34 büyü direnci)

Kabiliyetler ;






















Başlangıç Eşyası ;






Alınacak Jung İtemi ;







Ben Adam Kesicem Derseniz Kırmızı Olanı Almanızı Size Öneririm , Ama Şayet Ben Ganglarımı Takım Arkadaşlarıma Yararlı Olmak İçin Kullanıcam Derseniz Mavi Çarp Tam Size Göre Hem Gang Atarken Adamı Yavaşlatırsınız Çünkü Master Yi'nin herhangi bir stan skili yok Bu Çarp Eşyası Size Ganglarda Fayda Sağlayabilir.


Alınabilecek Örnek Buildler ;







1. Build Rakipte Çok Fazla Stan,Yavaşlatma Etkisi Olan Ve Büyü Direncine Gereksinim Duyduğunuzda Alınabilecek İdeal Bir Builddir Hem Fazla Vurursunuz Hemde Aradan Sıvışırsınız.

2. Build İse %100 Kritik Hasar'a Yoğunlaşmış Bir Builddir Her Vurduğunuz Kritik Olur Vurduğunuza Bidaha Vurmazsınız Ama Master Yi Süikastçi Ve Kırılgan Olduğu İçin Dikkatli Oynamak Gereklidir

3. Build ise Hafif Tank Hatrı Sayılır Bir Damage Atmak İçin Güzel Bir Build Master Yi Süikastçi Diyede Tank Çıkılmaz Diye Bi Kural Yok Takımınız Tanka İhtiyac Duyuyor İse Veya Teke Gidiyorsanız Karşınıza Göre Biraz Zırh Ve Büyü Direnci Çıkmakta Fayda Var Bunu Oyunun Gidiş hatına Göre Siz Ayarlayabilirsiniz.



Skill Verilişi ;
       1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18 LWL
Q =1,4,5,7,9
W=2,14,15,17,18
E =3,8,10,12,13
R =6,11,16

Skill Dizilimindede Ufak Hatırlatma E Veya W'yu Fullemek Tamamen Oyunun Gidiş hatına Göre Veya Ormanda Kalıp Dönme Sürenize Göre Ayarlayabilirsiniz 2-3 W'ya Verip Sonra Eyi Fulleyebilirsiniz Yada Klasik Master Yi Skill Verilişini Yapabilirsiniz.



Arkadaşlar İşinize yaradıysa sağda solda görünen reklamlara 1 kere tıklarsanız beni çok mutlu etmiş olursunuz teşekkür ederim iyi oyunlar :)

3 yorum: