15 Ocak 2017 Pazar

Counter Strike Global Offensive FPS Arttırma Yöntemleri 2017 Güncel

Merhaba arkadaşlar bugün ki yazımızda sizlerle CS:GO'da nasıl fps arttıracağımızı göstereceğim.


İlk Olarak steame tıklayıp > kütüphane > ordan csgo üzerine sağ tık yapıyoruz karşımızda böyle bir sayfa çıkıyor.



Başlatma Seçeneklerini ayarlaya basıp şu kodu yazıyoruz ;
 -novid -nod3d9ex -threads 4 -high -nojoy +fps_max 999 -nosplash -novid -+cl_updaterate 128 +cl_cmdrate 128 +cl_interp 0 +cl_interp_ratio 1 +rate 128000 -high
yazıp tamama basıyoruz.

Ondan sonra csgoyu başlatıp ayarlar kısmından görüntü ayarlarına giriyoruz

grafik ayarlarını bu tarz yapıyoruz ki fpsimiz artsın.


Bunları yaptıktan sonra fpsminiz 25 30 artacaktır. şimdiden söylüyorum bu ayarları yaptınız diye 200 300 fps alamazsınız çünkü bilgisayarınızla doğru orantılı ne kadar iyi bilgisayarda oynarsanız fps'iniz o kadar artacaktır düşük pclerde oynamak için bu ayarları yapmanızı tavsiye ediyorum.

İYİ OYUNLAR.

25 Aralık 2016 Pazar

En İyi 5 Moba Oyunu (Android) - League Of Legendse Benzeyen Oyunlar

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere akıllı telefonlarınızda ,tabletlerinizde google playda bulabileceğiniz en iyi 5 moba oyununu derledim umarım deneyip keyif alırsınız Mobile legends ve heroes of order league of legendse çok benziyor league of legends oynayan arkadaşlar bu oyunlardan keyif alabilir :)


1- Mobile Legends : Bang Bang
2- Heroes of Order & Heroes
3- Vainglory
4- Ruh Lordları
5- Legendary Heroes Moba

24 Aralık 2016 Cumartesi

Sezon 7 Yasuo Mid Rehberi Build Kabiliyet Rün Türkçe Rehberi

Mid Yasuo İçin Büyüler ;








Büyülerinizi rakibe göre değiştirebilirsiniz dereceli maçta karşınızda zed varsa Bitkinlikle girmek daha mantıklı olacaktır.



Kabiliyetler ;

















Rünler ;
Klasik AD Sayfası rününuz varsa onla girebilirsiniz fakat yauso için rün dizmek istiyorsanız.

Cevherler : 1 Tane Gelişmiş Saldırı Gücü Cevheri (2,25 AD) , 2 Tane Gelişmiş Saldırı Hızı Cevheri (4,5% Saldırı Hızı)
Damgalar : 4 Tane Gelişmiş Saldırı Gücü Damgası (0,95 AD) ,5 Tane Gelişmiş Saldırı Hızı Damgası (%1,57 Saldırı Hızı)
Mühürler : 9 Tane Gelişmiş Can Artışı Mührü (Seviye başına +1,33 can (şampiyon 18. seviyedeyken
+24)
Nişanlar : 9 Tane Gelişmiş Büyü Direnci Nişanı (+1,34 büyü direnci)


Başlangıç İtemleri ;






Klasik başlangıç itemlerinizi alıp lanenize doğru yürümeye başlayabilirsiniz.



İlk B Attığınızda Veya Dk 5-6da Alacağınız İtemler ;

İlk b attığınızda paranız yetiyorsa hayalet dansçı almalısınız eğer paranız yetmiyorsa ayakkabı ve pot alarak lanenize gidebilirsiniz. Veya statik hançerde alabilirsiniz hayalet dansçı yerine.



Full İtem Olarak :
Statik veya hayalet dansçıyı çıktan sonra hemen ayakkabınızı tamamlayın saldırı hızı veya rakipteki ad veya ap şampiyonlara göre ayakkabınızı çıkın. Lanede geriye düştüyseniz donmuş balyoz gibi hem can hem saldırı veren eşyalar çıkın. Fakat lanede gerçekten öne geçtiyseniz oyunu taşıyacaksanız ebedi kılıç sonrasında kanasusamış, civa yatağı son olarakta rakibe bağlı olarak zırh veya büyü direnci olarak buildinizi tamamlayabilirsiniz. Unutmayın buildinizi her zaman ezbere yapmayın ezbere yapmanız sizi geriye düşürebilir oyunun gidiş hatına bağlı olarak tercihlerinizi değiştirin. Misal geriye düştüğünüzde atak çıkmaya devam ettikçe dahada geriye düşücek siniz biraz rakibe göre zırh veya büyü direnci çıkıp kendinizi toparlayana kadar atak çıkmanızı tavsiye etmiyorum bunun yanı sıra ormancınızdanda destek almayı unutmayın.


Skill Verilişi ;
       1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18 LWL
Q =1,3,5,7,9
W=4,8,10,12,13
E =2,14,15,17,18
R =6,11,16

Yasuo'nun Zayıf Olduğu Şampiyonlar ;
1- Jax
2- Fiora
3- Darius
4- Pantheon
5- Zed

Yasuo'nun Güçlü Olduğu Şampiyonlar ;
1- Ahri
2- Nidalee
3- Lux
4- Ziggs
5- Gragas






23 Aralık 2016 Cuma

League Of Legends (LOL) Tek Başınıza Oyun Taşıyabileceğiniz Şampiyonlar

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle birlikte league of legendste tek başınıza oyun taşıyabileceğiniz şampiyonlara göz gezdireceğiz. Bunlardan bir yetenek gerektirmeden 2 tuşa basarak taşıyan şampiyonlar bazıları ise gerçekten yetenek isteyen şampiyonlar, bazı şampiyonlar ise kastıktan sonra pozisyon almanıza bağlı olarak taşıyabileceğiniz şampiyonlar olarak ayrı ayrı inceleyeceğiz.


1- Yetenek Gerektirmeden Taşıyabilen Şampiyonlar

1- Master Yi
Hem oynaması kolay hemde taşıması en kolay şampiyon diye bilirim yapacağınız tek şey kasılmak  ve q,w,e,r tuşlarına basıp yönlendirmek olacak :)


2- Yetenek İsteyen Şampiyonlar
1- Zed
Zed oynamak her baba yiğidin harcı değildir cidden kasıldığı zaman oyunu tek başına taşıyan şampiyonların başına gelir 2 tane düz vuruşla rakip şampiyonları öldürdüğünüz görülebilir fakat bunun yanı sıra gölgenizi ultinizi doğru yerde ve doğru zamanda kullanabilmek q ve e skillerinizi doğru şekilde kullanabilmek için çok antreman yapmalısınız tam mekaniklerini çözmeden dereceliye girmenizi tavsiye etmiyorum. Mekaniklerini öğrendiğinizde dereceliye girip maçı taşıyabilirsiniz!

2- Yasuo
Yasuo her ne kadar 800kcıların hedefi olsada gerçekten yetenek isteyen mekaniklerini iyi kullananların oyunu rahatça taşıyabileceği bir şampiyon. Yasuoda bazı mekaniklerini çözmek için bol bol normal oyun girip mekaniklerini öğrendikten sonra dereceli oyunları rahatça taşıyabilirsiniz yauso oynamak her ne kadar kolay ve eğlenceli olsada bir nasıl oynanıldığına ve doğru yerde doğru hamleyi yapmanıza kalıyor iş

3- Fiora
Fiora oyun sonları ayrık ittirmelerin baş tacı olan soloların vazgeçilmezi ve metanın artık tank metasından çıkmasıyla birlikte fiora oyunları taşımanın bir numaralı şampiyonu oldu. Bununla birlikte fiorayı gerçekten iyi oynayan düşük liglerdeki arkadaşlar kolaycana üst liglere tırmanmaya başladı bile :) fiora her ne kadar kolay bir hero olarak gözüksede w skillinin doğru kullanımına ve koridorda qla rakibi zayıf noktasından vurarak koridoru kazanmakla doğru orantılı olarak oyun taşınabilen bir şampiyon. Fiorayı diğer şampiyonlar gibi normal oyunda tam anlamıyla çözmeden w skillinin doğru kullanımını öğrendikten sonra derecelilerde oyunları kolayca taşıyabileceğinizi görebilirsiniz.


3- Oyun İçinde Kastıktan Sonra Pozisyon Almanıza Bağlı Olarak Oyun Taşıyabileceğiniz Şampiyonlar
Okurken'de aklınıza gelebileceği üzere doğru tahmin ettiniz. ADC'ler (Saldırı Gücü Taşıyıcıları)
Bu şampiyonlar kastığınızda yada güzel bir koridor aşaması geçirip rakipten üstün olarak minyon kesip onun önüne geçtiğinizde takım savaşlarında sizin pozisyon almanıza bağlı olarak oyunun kaderini değiştireceğiniz Şampiyonlar bu şampiyonlara gerçekten hakim olmadan ve pozisyon almayı öğrenmeden dereceli girmenizi tavsiye etmediğim şampiyonlardır. Bu şampiyonlar rakipten üstün olduğunda tek başına oyunu taşıyabilecek potansiyeldedir. Fakat sizin ne kadar iyi pozisyon aldığınıza ve ne kadar hasar çıkarmayı başarabileceğiniz hem takımınız hemde sizin adınıza çok önemli bu şampiyonlara tüm adc (saldırı gücü taşıyıcısıları) örnek olarak verilebilir bunlardan bazıları;

1-Jhin
2-Vayne
3-Tristiana
4-Twitch
5-Caitlyn
6-Jinx
7-Kalista
8-Lucian
9-Ashe
10-Sivir

League Of Legends (LOL) Tek Atan 11 Suikastçi Şampiyon

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere league of legends'te kasınca tek atabileceğiniz bazı şampiyonları derledim bunların hepsi kasınca tek atmaktadır 0-15 gidince bu şampiyon neden tek atmıyo yiaa demeyin :)

1- Yasuo
2- Zed
3- Vayne
4- Fizz
5- Fiora
6- Katarina
7- LeBlanc
8- Rengar
9- Riven
10-Kha'Zix
11-Tryndamere

28 Ekim 2016 Cuma

Counter Strike Global Offensive Bedava Skin Kazanma Sitesi Güncel

Merhaba Arkadaşlar Bir Çoğunuz Csgo Oynuyor Fakat Skinleriniz Yok Oyuna Para Vermek İstemiyorsunuz Bu Sorunu Ortadan Kaldırıp Oyuna Para Vermeden Deposit (Siteye 2-3 Skin Atmadan) Skin Alma Sitesi Göstereceğim Sitede Alabileceğimiz Skinlerin Fotoğrafları Şu Sekilde ;




















































































Evet Arkadaşlar Sitedeki Skinler Bunlar Bazıları Güzel 500 600 Tl Bazıları İse 00,0 Kuruş Felan Vereceğim Linkten Kayıt Olduğunuzda 7 Kredi Yüklenecek 2 Adet 00,50 Kuruştan Skini Hemen Alabiliyorsunuz Ama Yok Ben Daha Güzel Skinler Alacam Diyorsanız Site Üzerinde Sizden Yapmanızı İstediği Görevler Oluyor O Görevler Karşılı Size Kredi Veriyor Sizde Kredi Karşılığı Skin Alıyorsunuz Bu Kadar Basit Olay.

Ayrıca Sitede Kazandığınız Kredilerle Jackpot Oynayıp Dahada Katlayabilirsiniz Sizin Bileceğiniz İş.

Kayıt Linki ; http://trade.csgobankbot.com?ref=726193

Buradan Giriş Yaptıktan Sonra Sign İn Steama Basıp Giriş Yapıp Sizde Kazanmaya Başlayabilirsiniz Tekrar Tekrar Söylüyorum Skin Almak İçin Siteye Deposit Yapmanıza Gerek Yok.


Özet İsteyenler İçin ;

Bet sitelerine nazaran kayıt olur olmaz 5 kuruşluk skin alınabilen site http://trade.csgobankbot.com?ref=726193 siteye yükleme yapmanızada gerek yok para reklamlara tıklayarak uygulama indirerek kazanılır sitenin mantığı reklamlarla siz onlara kazandıracaksınız onlarda size skin vericek tabi çok pahalı degıl ben 1-2 reklama 50 kuruşluk skin aldım yavaş yavaş tıklayarak istediğinizi sitede olanları alabilirsiniz
KAYIT OLUR OLMAZ 7 BONUS VERIYOR

Bol Kazançlar

24 Haziran 2016 Cuma

Knight Online (Usko) Etkinlik Saatleri 2017 Güncel (BDW,JR,FT,CSW,Chaos,LUNARWAR)

Knight Online Usko Etkinlik Saatleri Güncel 2016 ;

Border Defans War (BDW)
11:00
13:00
16:00
21:00
02:00

Forgetten Temple ( FT ) (60-83)
22:00
03:00

Forgetten Temple ( FT ) (49-59)
09:00
19:00

Lunar War Savaşı

Pazartesi : 08:00  16:00  22:00 (Her Level in Girebildiği Kazananın Ülke Bastığı Savaş)

Çarşamba 08:00  16:00  22:00  (59 Üstü Giremez Savaşı)

Juraid Mountain (JR)
07:40
22:40


Chaos Saatleri
12:00
19:00
00:00


Castle Siege War (CSW Delos)
Pazar 20:30


Bifrost
03:00
18:00
21:00

Usko Server Rest
Perşembe : 04:00



Arkadaşlar İşinize yaradıysa sağda solda görünen reklamlara 1 kere tıklarsanız beni çok mutlu etmiş olursunuz teşekkür ederim iyi oyunlar :)